
Pro cesty do hlavního města využívají obyvatelé Lysé nad Labem vyjma vlakové dopravy především dopravu automobilovou. Jelikož Lysá nad Labem leží na rozmezí dvou dálnic D10 a D11, je dopravní dostupnost velmi dobrá. V následujících letech by se však mohla ještě zlepšit. U první jmenované dopravní tepny směr Praha se připravuje rozšíření na šest dopravních pruhů.
Celkem šest pruhů by měla postupně mít dálnice D10 v úseku Praha – Mladá Boleslav. Důvod celého projektu je zcela jasný- narůstající doprava, která by se při absenci zmíněného projektu mohla dostat až na hranici svých kapacit. Počítá se přitom nejen s rozšířením stávajících pruhů.
Kromě rozšíření o jeden pruh na každém směru, se počítá s rekonstrukcí všech dotčených mimoúrovňových křižovatek u dálnice. Takových křižovatek je na uvedeném úseku celkem 8. Kromě rekonstrukce by však mohlo dojít k úplnému zrušení některých křižovatek. Jedná se především o mimoúrovňové křižovatce Čtyři Kameny, kde by mělo vyrůst odpočívadlo i směrem Mladá Boleslav.



První úsek již v roce 2024
Rekonstrukcí by měl projít i povrch stávajících pruhů, vzniknout by měly nové protihlukové zdi a další prvky. Po nové šestiproudé dálnici D10 bychom se měli mezi Prahou a Mladou Boleslaví projet v roce 2030. Přičemž rekonstrukce prvního úseku značne již v roce 2024. Jako první úsek by měl projít rekonstrukcí a rozšířením z Radonic do Brandýsa a z Bezděčína do Kosmonos.
- Meteorologické okénko: Říjen 2023 byl nejteplejší v historii….už zase
- Meteorologické okénko – září 2023
- Digitalizace katastru konečně hotova
- Konec mol u Labe?
- Uzavírka mostu Bohumila Hrabala se protáhne
- (Ne)klidné prázdniny v Lysé nad Labem